18
květen
2020

Podmínky provozu školní jídelny od 1.6.

Kategorie: Škola

Srážka plateb z bankovních účtů pro žáky, přihlášené na stravování na červen 2020, proběhne dne 21. 5. 2020.

Vstup do jídelny a organizace stravování:
- před vstupem do jídelny si všichni účastníci stravování umyjí a dezinfikují ruce, dezinfikují si také svůj čip (doporučení);
- do jídelny budou strávníci vpouštěni po školních skupinách tak, aby byla splněna všechna hygienická i bezpečností kritéria;
- bude zajištěn dohled, upozorňující strávníky na povinnost hygienického chování a dodržení bezpečného odstupu;
- před výdejním oknem bude naznačen doporučený odstup strávníků ve frontě;
- je zrušen samoobslužný výdej příborů, táců, nebalených potravin/ovoce, salátů i polévky. Vše bude umístěno mimo dosah strávníka a strávníkovi vše vydá personál v hygienických rukavicích;
- strávníci i dohledy se budou v jídelně pohybovat v rouškách vyjma doby vlastní konzumace stravy. Roušku si odloží do sáčku/krabičky, kterou si přinesou s sebou;
- odhlašování stravy bude probíhat přes internet.

© 2011 Základní škola Kopřivnice, Alšova 1123

|

Webprograming by All Developers Studio

|

Designed by Blacx

RSS Facebook Twitter